
Niemalże każdy z nas popełnia pewne błędy, z których później musimy się dobrze rozliczać. Jedynie dzięki temu jesteśmy w stanie dojść do odpowiednich wniosków i nabrać większego doświadczenia. Ono umożliwia nam wysilanie się w jeszcze większym zakresie. Takie działania powinni odebrać wszyscy sprzedawcy, którzy podejmują pewne starania na rynku gospodarczym, jak i internetowym. Możliwe, że czasami zastosowali nieodpowiednie Kubki z nadrukiem i przez to ponieśli wysokie straty.
Czasami wynikało to z nawiązania współpracy, z niedoświadczoną agencją reklamową. Pokusiliśmy się na niskie ceny takich gadżetów. Natomiast pominęliśmy ich jakość, praktyczność, jak i dodatkowe parametry. Natomiast nasi klienci negatywnie spoglądali na takie upominki, przez co byli zniechęceni ofertą naszej działalności. Nie chcieli się z nią zapoznać. Potknięcia takich firm i agencji reklamowych są często spotykane. Sa one na pewno rzadsze w przypadku tych, którzy wysilają się na rynku gospodarczym od kilkunastu lat. Posiadają wysokie doświadczenie, które na bieżąco wykorzystują, podczas obsługi nowych klientów. Prezentują im swój asortyment i Kubki z nadrukiem, które są dostosowane do oczekiwań klientów, wyłaniających się na rynku gospodarczym. Możliwe, że opierają się na wieloletnim działaniom, które realizują wobec swoich klientów. A zarazem wysilają się w prowadzeniu kampanii marketingowych, badań. Dzięki nim o wiele łatwiej jest im zapoznać się z aktualnymi oczekiwaniami klientów.
Podlegają one pewnym zmianom, więc agencja reklamowa powinna je dokładnie analizować. Gdyby tak nie było, to ponownie mogłaby ponieść porażkę, w momencie obsługiwania pewnego klienta. On zdecydowałby się na zamówienie większej ilości upominków, jak Kubki z nadrukiem. Natomiast po pewnym czasie zauważyłby, że nie są one dobrze odbierane przez społeczeństwo. I skutek jest taki, że poniesiono poważne środki na takie gadżety, natomiast skuteczność promocji jest tutaj bardzo niska.